czwartek, 30 października 2014

Halloween !

Witajcie Kochani!
To już jutro. Moje ulubione święto w roku- Halloween! Z tej okazji przygotowałam dla Was sesję halloweenową. Według mnie jest to moja najlepsza dotychczas sesja. Dynia prezentuje się na zdjęciach wspaniale i makeup zaczerpnięty z tutorialu z YT wyszedł bosko. Cały pomysł na tą sesję był mój, z czego jeszcze bardziej jestem dumna. 

Zapraszam Was do obejrzenia zdjęć i zostawienia po sobie jakiegoś śladu! :)



Czapka czarownicy- Allegro
Sukienka- New Yorker
Buty- Deichmann


Cukierek albo psikus robaczki! 


157 komentarzy:

  1. Cudowna sesja zdjeciowa. Jestem pod ogromnym wrażeniem! *,*
    Zgadzam się, jest to Twoja najlepsza sesja zdjęciowa i ogólnie najlepsza sesja Halloweenowa jaka widziałam na blogach :)

    Tak trzymaj i powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga, bo świetnie Ci to wychodzi.
    Natalia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziekuje bardzo za tyle ciepłych slow skierowanych w moja strone :)

      Taki usmiech wywolalas na mojej twarzy juz z samego rana, dzieki! :)

      Pozdrawiam goraco, Nicola.

      Usuń
  2. Cudowna jest ta sesja! Sama coś planowałam, ale niestety nie wyszło, bo miesiąc choruję i w poniedziałek do szpitala i na bloga nie ma co dodać ;/

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! <3
      Ja również nie najlepiej się czuję, więc znam Twój ból.
      Szybkiego powrotu do zdrowia! :)

      Wpadnę :)

      Usuń
  3. CZAD! Świetny pomysł i wykonanie- jestem pod wrażeniem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super !
    Zdjęcia przepiekne, masz sliczny makijaż !
    ja również organizuję sobie Halloween :)

    Zapraszam !
    http://namedreams.blogspot.com/2014/10/volleyball-life.html - tu wczorajszy post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! <3
      Udanego Halloween :)

      Wpadnę :)

      Usuń
  5. Gratuluję cudownych zdjęć <3
    musisz być z tego dumna ja też niedługo zrobię taką sesję <3

    http://martysienkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! O tak, jestem z nich naprawdę dumna :)

      Wpadnę :)

      Usuń
  6. Ej jakie piękne..
    Świetny make-up <3
    i te zdjęcia <3 mega mega mega <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post! Bardzo ciekawy pomysł! Zapraszam do mnie: http://modaamodaamodaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia i genialny strój i makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zdjęcia wyszły magicznie <3 super makijaż;) u mnie również halloweenowo;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! :)
      I zgadzam się, sama magia :)

      Wpadnę do Ciebie, bo uwielbiam Halloween :)

      Usuń
  10. wow, naprawdę pięknie wyglądasz ! Ale najbardziej spodobało mi się przed ostatnie zdjęcie, jest takie.. MAGICZNE ! jeśli masz ochotę to zajrzyja www.oliwkaa-oliwia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! <3
      Mi też się to zdjęcie bardzo podoba :)

      Wpadnę do Ciebie :D

      Usuń
  11. Zdjęcia są prześliczne i ta dynia - cudowna :D
    http://unusual-planet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zgadzam się, ta dynia dodaje takiego niepowtarzalnego uroku :)

      Wpadnę :)

      Usuń
  12. świetny blog ! ♥
    Chyba jestem u Ciebie po raz pierwszy prawda? I wrócę z pewnością bo mega mi się podoba ! ♥
    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3

      Zapraszam częściej, naprawdę jest to dla mnie jeszcze większa motywacja aby zdjęcia były tutaj coraz częściej :)

      Wpadnę również do Ciebie <3

      Usuń
  13. genialne swiatlo do zdjec <3 makijaz wyszedl fenomenalnie :)

    http://czesc-jestem-daria.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam takie światło na zdjęciach :)

      Dziękuję bardzo, uwielbiam kombinować z różnymi makijażami :)

      Wpadnę ;)

      Usuń
  14. świetna sesja , genialne swiatło na zdjęciach
    makijaż idealnie pasuje na hallowen ;D <3
    http://mamswojstylblog.blogspot.com/2014/10/shoes-deezee.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 i ja również uwielbiam takie światło na zdjęciach ;3
      Zgadzam się, makijaż idealny na takie święto! :)

      Wpadnę do Ciebie, nie martw się :)

      Usuń
  15. Świetna stylizacja, makijaż i sesja. Jestem pod wrażeniem :P

    OdpowiedzUsuń
  16. heh swietna stylizacja ogolem zdjecia na plus calosc ekstra wyszla;]

    a co do robaczkow to zapraszam do siebie http://nattalja.blogspot.com/2014/10/potwornie.html :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :)

      Widziałam, bardzo ciekawie wyglądają :)

      Usuń
  17. Genialny makijaż i strój na Halloween.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie ♥ Zachwycasz :) Te zdjęcia są niesamowite ♥ Jesteś piękna!
    :D
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! <3 Taka Kochana jesteś :)

      Wpadam na twojego bloga regularnie :)

      Usuń
  19. Sesja udała się naprawdę świetna. Co prawda ja nie obchodzę Halloween i nienawidzę tego święta, ale naprawdę bardzo spodobała mi się ta sesja. Trzymaj tak dalej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :)
      To niesamowite, że nawet osobą, które nienawidzą tego świata spodobała się ta sesja, naprawdę mi jest bardzo miło :)
      Będę tak dalej trzymać.

      Pozdrawiam <3

      Usuń
  20. Super blog ♥ spodobał mi się ! Może wspólna obserwacja ! Zacznij u mnie i daj znać w komentarzu!

    Zapraszam ;**


    http://monicabelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wyglądasz, na prawdę jakbyś miała "potłuczoną" twarz, bardzo fajna charakteryzacja! :)
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! <3
      Zgadzam się, charakteryzacja wyszła mi nieskazitelnie :)

      Wpadnę :)

      Usuń
  22. Dziękuję pięknie ! <3

    Zgadzam się, makijaż wyszedł perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jezu cudowne zdjęcia !
    najlepsza sesja halloween jaką do tej pory widziałam!
    makijaż mistrzowski <3

    Pozdrawiam XCCDV.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej nawet nie wiesz jaki wywolalas usmiech na mojej twarzy juz z samego rana.
      Dziekuje! ;*

      Wpadne do Ciebie i rowniez pozdrawiam :)

      Usuń
  24. Świetny pomysł na sesję! Przebranie czarownicy ekstra! :)

    Pozdrawiam i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje pieknie! ;*

      Obserwuje rowniez i pozdrawiam. :)

      Usuń
  25. Makijaż wyszedł naprawdę kozacko, świetny efekt, szczególnie z dalszej odległości! :O
    Dynia też spoko wycięta, niełatwo jest zrobić taki grymas twarzy, sama robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie :)

      I bardzo mi milo, ze wiele osob tak uwaza, poniewaz staralam sie przy nim z calych swoich sil! :)

      Powiem Ci szczerze, ze nie bylo to az takie trudne wyciac taki wyraz twarzy na dyni :)

      Usuń
  26. Drugie zdjęcie od dołu jest najgenialniejsze *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo! ;*

      Ta zgadzam sie, ma taki klimacik w sobie :)

      Usuń
  27. Super zdjęcia , przebranie świetne a makijaż mistrzostwo . Zapraszam do Mój blog w wolnej chwili . Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  28. Super sesja. Przepięknie wyglądasz kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Boskie zdjęcia :) Po prostu zazdroszczę takiej wspaniałej sesji. W wolnej chwili zapraszam do mnie: http://lost-in-your-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. fajnie wyszło, uroczo wycięłaś dynię ;3
    zapraszam do mnie, też na halloweenowego posta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje! :)
      Widzialam Twoje wszystkie Halloweenowe sesje- swietne i cudowny blog! :)

      Obserwuje!

      Usuń
  31. Genialna sesja! Miałaś super pomysł na outfit oraz rekwizyt - dynię. Całość fajnie się ze sobą komponuje :)

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo! ;*
      Zgadzam sie- dynia idealnie tam wszystko dopelnia :)

      Wpadne ;*

      Usuń
  32. makijaż jak i sesja robią ogromne wrażenie! mega! pozdrawiam i zapraszam: www.arch-martianna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Muszę przyznać, że te zdjęcia są świetne, makijaż i sukienka - wow! Jestem pod wrażeniem!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje pieknie! :)

      To bardzo mile, ze tak wszyscy uwazacie, poniewaz bardzo sie postaralam o te zdjecia :)

      Usuń
  34. Świetne zdjęcia, super blog jeden z lepszych jaki widziałam
    Życzę wszystkiego dobrego i trzymaj tak dalej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej. Nawet nie wiesz jako usmiech na mojej twarzy wywoalalas. Dziekuje Ci :*
      Bede tak dalej trzymac, a nawet i lepiej :)

      Pozdrawiam rowniez ;)

      Usuń
  35. Super zdjęcia, idealnie wpasowały się w klimat halloween ;)
    http://mintslother.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki! ;*
      W stu procentach sie z Toba zgadzam. Wszystko idealnie pasuje :)

      Wpadne :)

      Usuń
  36. Piękne zdjęcia :) posty też świetne zapraszam http://cozrobisznicniezrobisz.blogspot.com obs. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne zdjęcia, mają klimat :)

    Zapraszam do mnie :)
    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetnie wyglądasz:)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ślicznie wyglądasz *.*
    Zapraszam do mnie na nowy post :)
    http://przemekadamczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. ciekawa sesja, nie pomyślałam o takiej :D
    dzięki za odwiedziny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)

      Ja rowniez dziekuje, ze wpadlas do mnie :)

      Usuń
  41. super pomysł na makijaż i sesje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. sesja bardzo mi się podoba, ale klimatu tego święta jakoś nie lubię. Zdjęcia są super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :)

      No są podzielone opinie na temat tego święta. :/

      Usuń
  43. Świetna sesja, pozazdrościć fotografa, a fotografowi modelki! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Hi! <3 Thank you! <3

    Yeah, I want. I'm follow yr blog.

    OdpowiedzUsuń
  45. Zajebiste zdjęcia!, przedostatnie najlepsze :3. obs, zapraszam do mnie http://lifeisadream-98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne zdjęcia! *,*
    Ja podtapirowałabym jeszcze włosy, ale i tak wyszło genialnie! :)
    Weź oddaj nogi :(

    buziak! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! <3
      Myślałam o podtapirowaniu ich, lecz jednak stwierdziłam, że zostawię je proste :)
      Nóg nie oddam, bo długo na nie taranowałam i nadal to robię by utrzymać formę :)

      Buziak <3

      Usuń
  47. Sliczne fotki! Ja równiez uwielbiam Halloween, tegoroczne minelo znakomicie! :** obserwuje!
    Mój blog - kliknij ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! <3
      Mój Halloween również minął znakomicie :)

      Wpadłam i również obserwuję :)

      Usuń
  48. Świetne przebranie! Ja miałam strój widmo, ale przy twoim się chowa :)
    Zapraszam do mnie :) www.kasieek-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo ! :)
      Jestem ciekawa jak Twoj stroj wygladal :)

      Wpadne!

      Usuń
  49. jeju, cudny makijaż <33 świetny post!
    zapraszam do mnie www.jula-julczii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. kocham Halloween <3
    świetna stylizacja a efekt z popękaną twarzą wyszedł ci cudownie
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    http://vanilla-night.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również kocham Halloween! :) A w tym roku było ono wspaniałe :)
      Dziękuję bardzo! :)

      Na pewno wpadnę ;)
      Pozdrawiam również!

      Usuń
  51. ale jesteś zdolna ! :) świetna charakteryzacja ! :) wyglądasz naprawdę przerażająco :D

    www.threedl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za takie szczere słowa! :)

      Uwielbiam Twojego bloga! :)

      Usuń
  52. świetna sesja i rewelacyjne zdjęcia. :) dwa ostatnie są moimi faworytami ze wszystkich. a makijaż wyszedł Ci genialnie, masz dobrą rękę do takich rzeczy. :) bardzo przyjemnie się to wszystko oglądało. :)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Taki uśmiech na mojej twarzy wywołałaś :)

      Pozdrawiam również ;*

      Usuń
  53. Jejuuu twoje zdjęcia w tym poście są po prostu nie do przebicia. Masz smykałkę do takiego typu rzeczy :) Życzę ci powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    ania-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziekuje bardzo! Nawet nie wiesz ile znacza dla mnie takie slowa :3

      Wpadlam do Ciebie rowniez :)

      Usuń
  54. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  55. Przepiękne zdjęcia <3 mi najbardziej przypadło do gustu przedostatnie :)
    Makijaż wyszedł ci wspaniale :) Świetny blog i życzę dalszych sukcesów :D

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    www.the-fly-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! <3
      Tyle ciepłych słów usłyszeć- tak miło mi się zrobiło :)

      Wpadnę ;)

      Usuń
  56. Super post!
    Ta halloweenowa sesja, jest twoją najlepszą sesją! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :)
      Ja również też tak uważam :)

      Usuń
  57. Strasznie podoba mi się ta sesja! cudny make-up.

    http://karolinajaroszynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Strasznie podobają mi się tego typu posty a przy tym tak efektowne sesję ! Piękny makijaż oraz strój - wyglądasz ekstra :) Pewnie dostałaś dużo cukierków :)
    Pozdrawiam
    Obserwuję i zapraszam do mnie :
    cherryandclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Bardzo miło się czyta takie komentarze :)
      A co do cukierków, oj tak, miałam zaopatrzenie na cały maraton filmowy z chłopakiem :)

      Wpadłam i również obserwuję ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  59. Świetne!
    Zapraszam do mnie
    http://alone-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Super zdjęcia! A makijaż boski <3
    http://asia-asiaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Śliczny makijaż ♥
    duskaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. To przedostatnie zdjęcie jest magiczne !
    Reszta też cudna :)
    Znakomite przebranie !
    Obserwuję

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! <3

      Również obserwuję :)

      Wpadłam :)

      Usuń
  63. Tak racja to przedostatnie zdjęcie jest mega magiczne!! Cudne zdjęcia, śliczny makijaż i śliczna sukienka ;)
    Post też niczego sobie :) I strasznie mi się podoba tło twojego bloga :)

    kala--kala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tyle ciepłych słów! <3

      Wpadłam :)

      Usuń
  64. Swietny post. Bombowy makijaz !

    http://kasia-kate1.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  65. ale śliczna ;o no , no masz potencjał , wróże sukces :p <3

    OdpowiedzUsuń
  66. Niue wierzę, jakie cudooowne zdjęcia! *o*
    http://madgirl96.blogspot.com/2014/11/life-is-beautiful.html

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetne pomysły na zdjęcia :)

    Życzę powodzenia w dalszej pracy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pod wielkim wrażeniem Twojego makijażu. Jest naprawdę fajnie wykonany :)
      Jeśli masz chwilę wpadnij na mojego bloga, dopiero zaczynam i jestem otwarta na uwagi :)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo! <3

      Wpadnę :)

      Usuń
  68. Cudowny makijaż, piękne zdjęcia, wspaniała sukienka.

    OdpowiedzUsuń