piątek, 16 października 2015

elf



Model, make-up: Nicola PiatekMOOONEYKILLS
Photographer, style: Ola Fotogaleria <3
Retoucher: Nicola PiatekMOOONEYKILLS
Lens: Optyk Rozmus


Na samym początku chciałam Wam podziękować za tyle ciepłych słów pod ostatnią sesją zdjęciową. Jest to dla mnie bardzo motywujące! :)
Dzisiaj dziele się z Wami ostatnią sesją zdjęciową, którą wykonała mi moja najlepsza mama! W dzień sesji było tak bardzo zimno, bo zaledwie 3*C, ale mi nie straszna żadna pogoda, w końcu pozowałam nawet zimą w mrozie!
Ostatnio również nawiązałam współpracę ze sklepem z soczewkami Optyk Rozmus. Sklep posiada cudowne soczewki. Na tej sesji miałam założone czarne soczewki powiększające oko, tak zwany efekt doll eyes. Według mnie efekt jest spektakularny i każdemu polecam ten sklep.








 I invite everyone to follow and comment my blog!

You find me on Facebook: 



116 komentarzy:

  1. Najlepsza! Uwielbiam Cię za te pomysły <3
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekałam na kolejną sesję! Cudownie! Pozdrów mamę, na prawdę śliczne zdjęcia :)
    olaablogg.blogspot.com -KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi milo! :3 Czekaj na kolejna, bo juz w ten piątek :)
      Mama pozdrowiona i nawet czyta te komentarze sama :)

      Usuń
  3. Zimno może i było ale po tobie tego nie widać. Musisz z wiedzieć że sesja w mrozie napewno się opłacała. Czekam na więcej. :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! :* juz taka wprawiona jestem, haha! :D

      Juz w ten weekend kolejne nowości, także zspraszam :)

      Usuń
  4. Kolejna bajkowa stylizacja, kocham ją :)
    Możesz mi powiedzieć gdzie można znaleźć taki piękny diadem? (/tiarę/czy co tam masz na głowie)
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten naszyjnik, który mam założony na głowie kupilam w sklepie Claire's, ale to juz w sumie dosyć dawno, bo w czerwcu :)

      I dziękuje bardzo! :3

      Usuń
  5. Co wpis zakochuje się w tym blogu coraz bardziej ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem tu już stałą bywalczynią, wyglądasz iście tolkienowsko. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi milo ! :3 Jak jeszcze czytalam książki, to właśnie książki Tolkiena były moimi ulubionymi. :)

      Usuń
  7. elfy uwielbiam, więc i Twoja sesja jest zdecydowanie w tym momencie moim faworytem wśród Twoich. :) chociaż przyznam szczerze, że ciężko wybrać tą najładniejszą, bo masz tyle świetnych pomysłów, że trudno się zdecydować. :) a soczewki zrobiły Ci niesamowite oczy. :))
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! :* Moim faworytem wśród moich sesji zdjęciowych jest właśnie ta sesja! :)

      I zgadzam sie, soczewki dodały takiego klimatu. :)
      Pozdrawiam również. :3

      Usuń
  8. Cudo! jak zawsze sie nie zawiodłam :D
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim razie trzymam kciuki, żeby wszystko poszło tak jak trzeba z przygotowaniami! :D
    Cudowna sesja! Jeju, podziwiam cię, dla mnie niemożliwością byłoby pozować tak w mrozie, haha

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! Jak na razie idzie wszystko w jak najlepszym porządku. :)

      Co do sesji w mrozie, no nie jest nigdy łatwo, ale czego się nie robi dla sesji haha :)

      Usuń
  10. Elf jak się patrzy! :) Oby wszystko poszło dobrze z wyjazdem do Stanów ;) A sesja jest cudowna :)

    moment-at-the-photo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! :*
      Ja tez mam taka nadzieje, ze wszystko pójdzie dobrze. :)

      Usuń
  11. Ty i Twoja mama tworzycie niesamowicie doskonały duet. Dawno nie widziałam lepszych zdjęć. Na facebooku mam jedynie polubiony Twój profil ze zdjęciami i profil pewnej kobiety, która również tworzy cudowne fotografie. Obie jesteście na pierwszym miejscu. Ona jako fotograf, a Ty i Twoja mama jako duo doskonałe :) Cudowne zdjęcia, nie mogę się napatrzeć. Jedno pożyczam na tapetę w telefonie! :)

    Co do pytania na moim blogu (jakim obiektywem robię zdjęcia) odpowiedź brzmi: Obiektyw to jakaś rosyjska manualka powojenna. Nie mam pojęcia jak się nazywa, załatwił mi go kolega na jakimś targu staroci za...30zł :) Wystarczyło kupić przejściówkę za 50zł i perfekcyjny obiektyw wyniósł mnie zaledwie 80zł. A własciwie nie wyniósł mnie nic, bo kumpel dał mi go w prezencie na urodziny!

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. OMG beautiful pictures! Your style is stunning!xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Twoje zdjęcia, są dość nietypowe i oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zawsze niesamowity klimat, pięknie wyszłaś na zdjęciach. :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteście najlepszym duetem! Tworzycie cudowności! :3
    Ostatnie ujęcie skradło moje serducho. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo w moim i mamy imieniu. :)
      Ja również uważam, ze jesteśmy najbardziej zagranym duetem i to najbardziej właśnie z mama kocham robić sesje zdjęciowe. :)

      Usuń
  16. beautiful
    http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/10/multicolored-contact-lens.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zwykle sesja poszła ci bajecznie. Masz świetne pomysły i na zdjęciach wychodzisz pięknie ♥

    carpe-diem-czyli-chwytaj-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. nie wierze, genialne zdjecia!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku, jak zobaczyłam tego bloga, to miałam w głowie jedno wielkie WOW! Świetny blog i genialne zdjęcia!
    http://blogbeznazwypenny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje pięknie! Takie komentarze mnie naprawdę motywuja :)

      Usuń
  20. WOW!!! Cudowna sesja<3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham Twojego bloga i te wszystkie sesje! *-* Jesteś cudowna! :D

    Pozdrawiam.
    angelikabien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowny nastrój!

    merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia, jestem totalnie zakochana, wyglądasz doskonale!

    OdpowiedzUsuń
  24. Z każdym postem coraz bardziej jestem zachwycona twoimi zdjęciami. Są przecudowne, idealne. Zazdroszczę fotogeniczności i świetnie pozujesz.
    Fajnie, że wszystko idzie dobrze z wyjazdem.
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! To wiele dla mnie znaczy :) :*
      I również się cieszę, ze z wyjazdem idzie wszystko doskonale :)

      Usuń
  25. Świetne! Coś czuję, że znalazłam blog, na który z przyjemnością będę zaglądać. Piękne fotografie, w moim guście. Lubię, gdy ktoś potrafi tak czarować przed obiektywem. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, dziękuje bardzo w imieniu mamy :) Bo ja jestem tylko modelka :D

      Usuń
    2. Ale Ty czarujesz jako modelka, to naprawdę szalenie ważne. Dobra modelka to co najmniej połowa sukcesu :)

      Usuń
    3. Ale Ty czarujesz jako modelka, to naprawdę szalenie ważne. Dobra modelka to co najmniej połowa sukcesu :)

      Usuń
  26. Zdjęcia cudowne!! Masz talent to pozowania,a koleżanka do robienia zdjęć ! :D <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja fotografka jest moja mama, nie koleżanka. Ale dla mnie jest ona jak najlepsza przyjaciółką. :3

      No i dziękuje ;)

      Usuń
  27. Niesamowita sesja ♥
    http://byloony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Nieziemska sesja! *,* Śliczne uszka! ;*
    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Sesja jest wspaniała.Chciałam zapytać gdzie kupiłaś elfie uszy?
    pieguusek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :)
      Swoje elfie uszy kupilam na stronie PartyBox :)

      Usuń
  30. Mega blog!
    Zapraszam flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Zjawiskowe zdjęcia! Wyglądasz jak z filmu :)
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolejna piękna bajkowa postać! Cudo! <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne zdjęcia :) idealnie pasujesz do jakiegoś filmu albo serialu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! :3 Wiele osób mi to mówi, ze doskonale się sprawdzamy w roli elfa. :)

      Usuń
  34. niesamowicie wyglądasz! widać ile starania wkładasz w ten blog! <3
    queenxfangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Już od pewnego czasu śledzę Twojego bloga i staję się coraz to większą fanką Twoich zdjęć! Masz głowę pełną pomysłów i widzę, że nawet pogoda Ci nie straszna! Cuudowne zdjęcia <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://kinganawieszaku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurde. Dziękuje bardzo! To wiele dla mnie znaczy. :)
      Tak, pogoda mi zupełnie nie przeszkadza. :D
      Pozdrawiam również! :)

      Usuń
  36. Jak zobaczyłam zapowiedź sesji, od razu wiedziałam że będzie spektakularna <3 Pozostaje mi tylko zazdrościć i czekać, aż skończą się Wam pomysły :D

    Natasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak zobaczyłam zapowiedź sesji, od razu wiedziałam że będzie spektakularna <3 Pozostaje mi tylko zazdrościć i czekać, aż skończą się Wam pomysły :D

    Natasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi milo :) to wiele dla mnie znaczy. ;)
      Pomysły się nigdy nie skończą! :D gorzej z czasem na ich realizacje :(

      Usuń
  38. Świetne są te zdjęcia *-*
    Fajnie, że masz szansę na USA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! :)
      Ja nadal w to nie potrafię uwierzyć! :D

      Usuń
  39. Efekt tych soczewek jest świetny! Jak zwykle piękne zdjęcia <3
    O tez chcę do USA ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również tak uważam. Te soczewki dodały niesamowitego uroku fotografii. Na pewno na wielu sesjach je jeszcze założe. :)

      Próbuj, może i Tobie się uda zrealizować marzenia :)

      I dziękuje! :*

      Usuń
  40. Cudowne zdjęcia!
    Zawsze masz pomysł jak wykorzystać najprostszą stylizację <333

    http://bywikkis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. ale ty jesteś mega fotogeniczna!!!
    http://healthy-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. No i właśnie takie osoby jak Ty są najcenniejsze - z pasją, talentem, chęcią, motywacją i w dodatku z zapleczem!
    Magiczne, bajkowe zdjęcia, bajkowa osoba, bajkowa, magiczna historia.
    GRATULUJĘ i nie przestawaj, bo jesteś w tym świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezu, dziękuje bardzo za taki ciepły komentarz! To wiele dla mnie znaczy i daje ogromna motywacje! <3

      Usuń
  43. Matko, ile magii jest w tych zdjęciach!
    Świetne|!

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Przecudne! ♥
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. WooooooW!!! Ale sesja <3 coś pięknego!!!
    http://justmakeyourstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Omg I seriously love your style! I'm definitely more of a minimalist when it comes to my wardrobe so I love getting ideas!
    www.tomntins.com

    OdpowiedzUsuń
  47. jaka bajkowa stylizacja
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. O jaaa ^^ ale cudoo *_*

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Wow , niesamowite zdjecia ! Mają w sobie to coś :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Cudowna sesja :)
    Nagrałam swój pierwszy filmik na yt♥ Zerkniesz? Będzie mi bardzo miło :)
    LINK- http://efffie.blogspot.com/2015/10/pierwszy-filmik-na-yt-i-haul-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  51. Jestem zauroczona, niesamowite, bajkowe zdjęcia! Dosłownie nie mogę oderwać od nich wzroku.
    Zapraszam również do siebie: http://m3rmvid.blogspot.com/
    I jeszcze raz, naprawdę genialnie to wszystko wygląda x Oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  52. Jestem zauroczona, niesamowite, bajkowe zdjęcia! Dosłownie nie mogę oderwać od nich wzroku.
    Zapraszam również do siebie: http://m3rmvid.blogspot.com/
    I jeszcze raz, naprawdę genialnie to wszystko wygląda x Oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  53. Uwielbiam tą sesję, masz cudowne włosy! Cała charakteryzacja jest idealnie dopracowana! *_*
    Uwielbiam Cię! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie będę się farbowac na taki odcień jak na tych zdjęciach na stale. Kocham białe włosy! <3

      I dziękuje bardzo!

      Usuń
  54. Przepiękne zdjęcia! Pozdrawiam i życzę udanego wieczoru. :*

    OdpowiedzUsuń
  55. Amazing!! I really enjoyed the pictures, you're fantastic :D
    Thanks for you beautiful comment
    xoxo

    http://villenoireblog.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  56. wow zdjęcia są przepiękne:) cudowny z Ciebie elf:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Amazing!!!!!!!
    You are very very beautiful!!!
    please, Would you like to follow each other on GFC ?
    Follow me and I follow you immediatly.
    kiss
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  58. Jestem pod ogromnym wrażeniem, zdjęcia dosłownie zachwycają!

    OdpowiedzUsuń
  59. boooskie :D brak słów, sesja co raz to lepsza, a zdj jak z bajki, cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  60. Zdjęcia są zawsze zachwycające i kurcze zaskakujące przede wszystkim ! <3

    Zapraszam na posta ! ♥ OFFICIAL PATTY ♥

    OdpowiedzUsuń
  61. Cudowne zdjęcia naprawdę, talent fotografa i wspaniała modelka :)
    sesja naprawdę udana i zachwycająca, obserwuję na instagramie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. świetnie! masz wspaniałą urodę <3

    OdpowiedzUsuń
  63. Jejku *.* Jestem pierwszy raz na tym blogu, ale na pewno będę tu wracać, bo widzę że pomysłów tu nie brakuje ! <3

    OdpowiedzUsuń
  64. Wow! Masz talent dziewczyno,jesteś piękna i cudownie to wychodzi na zdjęciach!Zazdroszczę ci!
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. zdecydowanie jedna z najpiękniejszych Twoich sesji!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  66. Ach, ja zawsze marzyłam o takiej sesji...

    OdpowiedzUsuń
  67. Jaka piękna elfka :-D Świetna sesja :-D

    http://nocne-granie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. We are the team from Tropika Club Magazine.

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks. To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    Check out some of our articles below; they are a good read:

    1. 4 Signs that you are developing Hormonal Acne

    2.""Stress Turns Hair White,"" Discovered by Scientists (male)

    3. Singapore's Solidarity Budget for COVID-19 Explained

    4. How To Shave Your Bikini Line with these Easy Tips

    5.7 Things that can Influence your Breast Size

    OdpowiedzUsuń
  69. "
    Great post! We would like to feature your post on Tropika Club too if that's possible?
    Tropika Club Deals is part of the Tropika Club ecosystem:

    Tropika Club Magazine – Get the latest scoops on beauty, grooming and wellness
    Tropika Club Deals – Search for the best voucher and coupon deals
    Tropika Club Bookings – Discover and book services at amazing off-peak discounts

    Tropika Club Magazine crafts and curates articles for the discerning male and female. We provide up-to-date articles on Beauty and Vogue for gals, and articles on Grooming and Style for guys. Supporting Tropika Club’s vision to bring the best beauty, wellness and fitness services to our visitors, we also have a review section on the best services and selections under Top Picks. "

    OdpowiedzUsuń
  70. "
    Great post! We would like to feature your post on Tropika Club Magazine if that's possible?
    Tropika Club Magazine is part of the Tropika Club ecosystem:

    Tropika Club Magazine – Tropika Club Magazine crafts articles on all things Singapore, but with a greater emphasis on local businesses based on our #SupportLocalSG initiative.
    Tropika Club Deals – Tropika Club Deals brings to you great deals and offers from our merchants in the form of amazing discounted vouchers and codes. In addition, enjoy cashback as much as up to 5% for each purchase you make, regardless of the amount you spend.

    Tropika Club Magazine cover a range of topics, ranging from Restaurants and Bars, Beauty and Wellness Salons, Top 10 rankings and listicles, Top Eats as well as What's On at The Moment."

    OdpowiedzUsuń