sobota, 14 czerwca 2014

Początek

Witam wszystkich :)

Postanowiłam, że założę bloga modowego, ale i nie tylko. 
Będę tutaj zamieszać zdjęcia z moich sesji zdjęciowych, pokazując różne stylizacje, ciekawe fryzury, jak widać mam bardzo długie włosy, więc można z nich zrobić cuda.
Zapraszam bardzo wszystkich zainteresowanych moim blogiem do obserwowania.
Niebawem kolejne, ciekawe wpisy, a teraz zostawiam Was ze zdjęciami z mojej ostatniej sesji. 





Zapraszam Wszystkich do komentowania i obserwowania mojego bloga!

Znajdziecie mnie również na Facebooku:

14 komentarzy:

  1. życzę powodzenia :) będę tu zaglądać, bo też mam długie włosy i jestem ciekawa co zaproponujesz ;) zapraszam też do mnie http://activlifealicja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo ! :)
      obserwuję Twojego bloga !

      Usuń
  2. Nie wiem czy już to słyszałaś, ale jesteś bardzo podobna do Avril Lavigne.O.o! ♥
    http://piotrekleciak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam już to wiele razy! :)
      Ona jest śliczna, więc dziekuję bardzo :)
      Również odwiedzę Twój blog.

      Usuń
    2. jacy Wy jesteście wszyscy Kochani <3

      Usuń
  3. świetny blog! :) zapraszam na swojego: http://horyzontalnie.blogspot.com/ - niedługo więcej postów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na prawdę wyglądasz jak Avril Lavigne ! ; o
    powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blond włosów mi brakuje, ogólnie ja tam podobieństwa nie widzę, ale miło, jak ktoś tak mówi :)

      Usuń
  5. pięknie C:

    zapraszam do mnie (z opowiadaniami) nowezyciefran.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale byłaś słodziutka ♥ (nadal jesteś)

    OdpowiedzUsuń